Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Internal Sales


Functie

Welkom bij Laroy Group... Home for people & pets!

Wij zijn groothandel in voeding en benodigdheden voor gezelschapsdieren , gericht naar retailers, professionelen en de groothandel.
Onze liefde voor dieren is onze passie. Laroy Group wil de band tussen huisdieren en hun baasjes versterken zodat ze langer, gezonder en gelukkiger leven.
We willen uitgroeien tot één van ‘s werelds toonaangevende producenten en leveranciers van kwaliteitsvolle huisdierproducten.
We willen bij Laroy Group een familiebedrijf op menselijke schaal zijn. Een “Thuis” voor onze medewerkers, klanten en leveranciers , waar we rekening houden met iedereen.

Als internal sales medewerker zorg je voor een goede administratieve ondersteuning van het sales team.
Hieronder een opsomming van jouw takenpakket:

  • Je kan snel antwoord geven op de vragen van zowel de accountmanagers als klanten rechtstreeks

  • Je staat in voor orderopvolging en volgt bestellingen en leveringen op bij nieuwe winkels, nieuwe inplantingen e.d.

  • Je zorgt voor het beheer van prijslijsten en speciale acties

  • Verzorgen van klachtenafhandeling

  • Je maakt de verkoopcijfers op en communiceert naar de klant en (Key) Accountmanager

  • Je beheert de klantencontracten

Jouw profiel

Het enthousiasme spat ervan af! Je bent administratief zeer sterk , cijfers verwerken, berekeningen maken, analytische vraagstukken oplossen... en dit in combinatie met een natuurlijke commerciële flair . Als administratief medewerker op de binnendienst, ben je zeer vlot en krijg je een "YES-gevoel" als je de verkoop correct verwerkt hebt.
Klanten tevreden stellen staat voor jou met stip op nummer 1, net als een zeer nauwkeurige administratie en opvolging. Je bent een echte teamworker , die bereid is in te springen voor collega’s wanneer nodig.


We zoeken een kandidaat met uitstekende communicatieve vaardigheden in het Duits, Frans en Engels . Het beheersen van deze talen wordt gezien als een waardevolle aanvulling op de functie.


Tot slot kan jij als onze nieuwe collega, zich vinden binnen de waarden van onze onderneming .

  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context

Aanbod

Wij bieden jou een job in een sterk groeiend internationaal bedrijf dat waakt over het behoud van zijn familiale waarden en normen. Wij zijn een bedrijf waar aan de werknemers gedacht wordt, zo hebben we een feelgood-kalender en trakteert onze directie met een maandelijkse verrassing en wekelijks komt de fruitboer langs met een hele mand vol vers fruit om ons te voorzien in de nodige vitamientjes.

Je werkt in een 39-uren week met een glijdend uurrooster . Een voltijdse job met toekomstperspectief, aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, ecocheques) én werken in een leuk team in een mooie vernieuwde omgeving krijg je er nog bovenop. :-)

Interesse? Wij hopen alvast snel iets te mogen horen van jou :-) .

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht